Årsmötet 25 februari

Nu är det dags för årsmötet 2021 gällande året 2020.

Det blir inte något fysiskt möte i år utan ett möte som ska sändas via Zoom kl. 19. Medlemmar ska ha fått alla handlingar via elektronisk eller vanlig post, inklusive en länk för att kunna följa mötet. Om du inte har fått något mail av någon anledning och vill få handlingarna och länken kan ni skriva till mail@tyresokonstforening.se.

När det gäller dragning av vinnare på konstlotteriet kommer vi att dra 10 vinnare på årets inköp. Vinnarlistan kommer att finnas på hemsidan och ska uppdateras när vinnarna gör sin val. Vi tar det i tur och ordning. Första vinnaren får välja direkt under årsmötet, eller skicka in en fullmakt med önskelista i förväg, eller komma förbi KonstVerket och välja vinst snart efter mötet. Vinnaren har max 7 dagar att meddela sin val innan den följande vinnare får välja. Bilder av vinsten och uppgifter finns under fliken Konstlotteri - Konstlotteri 2021.

När vi har dragit de 10 vinnare kommer vi att fortsätta och dra 2 vinnare till som ska få en hemlig extra pris var. Vinnare på månadslotteriet får också komma förbi KonstVerket och välja en konstbok.

Lycka till!