Goda nyheter – Tyresö Konstförening lever!

Du undrar kanske vad som händer med konstföreningen i dessa svåra tider. Vi har tyvärr inte kunnat erbjuda mycket för medlemmmarna på sistone när det gäller föreläsningar, museumbesök, studiobesök eller andra evenemang, men din medlemsavgift ger dig naturligtvis fortfarande en chans att vinna ett pris i årets lotteri.

Det ska bli ett årsmöte!

Årets möte kommer att bli annorlunda i år. Vi har inte utarbetat alla detaljer än, men vi ska försöka sända mötet på något sätt, och se till att dragningen av vinsterna sker på ett rättvist och öppet sätt. Vi kommer att publicera mer information när vi har kommit fram till lösningen.

Konstverken visas på hemsidan.

Vi hade planerat att ställa ut priserna för huvuddragningen i konsthallen som vanligt, men som ni säkert är medvetna om är det för närvarande stängt för allmänheten. Vi måste nöja oss med att lägga ut bilder på webbplatsen, men om någon vill se själva verken kommer det också att vara möjligt att ordna en visning på Konstverket.

Vi kommer att publicera mer information inom kort.

Varma hälsningar,
Miguel Escribano