Stöd konsten i Tyresö!

Tyresö Konstförening är oberoende och samarbetar med Tyresö kommun och andra kulturföreningar för att sprida kunskap och konst, och för att främja kulturen i Tyresö.

Som medlem deltar du i dragningarna i års- och månadslotteriet samt får en inbjudan till alla föreningens aktiviteter.
Konstföreningens medlemmar har företräde vid aktiviteter där deltagarantalet är begränsat.

För bara 300 kr per år blir du medlem. Om du är yngre än 18 år kostar det 150 kr. Du behöver göra två saker:

1. BETALA till Plusgiro: 232271–7, Tyresö Konstförening. Ange ditt namn så att vi vet vem som betalat.
  2. MEJLA tkonstforening.medlem@gmail.com och ange datum då du betalat samt namn, hemadress, mejladress och telefonnummer. Läs mer om GDPR här.

För frågor om medlemskap, kontakta
Emell (Marie-Louise) Bergström
konstbyemell@gmail.com