Välkommen på Årsmöte

Då är det åter dags för årets favorit.
Datum: Torsdagen den 22 februari 2024 kl. 19.00
Plats: Kvarnhjulet hus B vid Nyboda Skola, Pluggvägen 6 B
Du kan se alla vinster här

Konstintresserad?

Tyresö Konstförening startades 1968 för att ge kommuninvånarna tillgång till utställningar och föredrag och möjlighet att vinna konst i det årliga lotteriet. Vi ordnar ungefär tio aktiviteter per år. Det kan vara allt från ateljébesök hos en konstnär, föredrag på kommunens konsthall till galleribesök och mingel. Vi försöker också hitta udda och inspirerande events som inte är så lätta att hitta på egen hand. Ibland är vi utanför kommunens gränser.

Som medlem får du inbjudan via mejl och rabatterade inträdespriser. Du får gärna ta med dig ickemedlemmar på våra aktiviteter. Titta runt på vår fina hemsida så ser du vad vi har gjort och vad vi planerar framöver och vilka vi är som driver föreningen!

Prova på ett medlemskap och ge dig själv chansen att vinna i våra lotterier!
Tidigare aktiviteter och tips